Saturday, February 12, 2011

Hei.. Hei.. KaMOoo.......Ya KaMOo Itulah

Tempat : Rumah kat Jerantut
Masa    : Pagi (6/2/11), sehari sebelom antar Nabilah ke MRSM Jeli

mama:
alang-alang balik sini lame sikit, kemasla bilik...cd-cd yg bersepah tur...


si penerima arahan:
MyEm0.Com
erk... bkn da mmg kemas ke???

mama:
dalam kotak2 double A tur byk lagi belom kemas...

si penerima arahan:
MyEm0.Com
...oke..




situasi ni..saje je wat aku berbelah bagi...kita nak balik jtut, nak bersenang lenang..nak mantapkan dri ntuk drive ke Kelantan nnt...tp x sempat nak memantapkan dri agi, arahan-yg-jenis-x-bole-ditolak da dikuarkan.. haish nak nanges lari laju2 je rasenya... MyEm0.Com 

brng2 ni pon sebenarnya canteekk je terletak dlm kotak, yerlah mama dpt tukar ke KL..so brng2 yg banyak dr Temerloh tur pon di drop kan sedikit kat Jtut, kira lbih brng2 yg selebihnya tur bwk ke KL la..

tengah asyik2 mencoba merajin kan dri....
tetiba ternampak name-tag dolu2
zaman skolah menengah dolu2...
wah..skali agi aku nak nanges je...
terasa dri ni da membesar sgt2 je da




pastu trus jee aku eager habis sgt2 nak carik brng2 yg lain..la..la..la..la...
MyEm0.Com
so dgn konfiden habes, aku wat2 lupe je ngan kotak2 tur..hikhikhik

setelah aku, bertungkus-lumus mencari2 khazah yg telah berkurun lama...
satu-satu aku jumpe...hikhihkhik MyEm0.Com
first thing, yg aku nak eksyen kan..aku jumpe, kertas bercendawan ni..
TAAAaaa DAaaaaa







hihihihi...rindu kat korng....
MyEm0.Com
sebenarnya, aku da lupe..same de..benda ni aku songlap ke, dr atas meja ko...
atau
cik mizah wan kuncup yg smmgnya baik ati, yg bg..hikhikhik
aku rase dia yg bg kot...
sbb aku, x tulis paper pon kat atas tur....mizah, cty ngan endang je yg tulis..
mesti, ko yg bg kan...kan...kan...


pastu..pastu kan...aku jumpe lak mini kad dr mizah agi..MyEm0.Com hikhikhik


 *bhgian depan*


 *bhgian belakang*




lame kan aku simpan....hahahahah
tetiba aku bngga ngan dri sendri...
actually byk agi kot benda yg korng bg..
tp aku da mlss da nak taip..
mungkin aku wat entry yg lain kot...ntuk benda2 kesengajaan yg aku tggalkan..






 *gmbar yg aku songlap kat page cik mizah wan kuncup*


aku syg korng sgt2...MyEm0.Com

2 comments:

  1. aq dah komen pnjng pnjng pastu tenet wat hal.aq dah xmampu nk repeat balik.tp aq RINDU kaw.SANGAT! T_T

    ReplyDelete
  2. hahahah..
    itsokay la dear..
    aku tetap syg korunk^^

    ReplyDelete