Saturday, February 26, 2011

'BOY'a




'BOY'a : 
awk blerr kita jumpe nnt, sy nak pggang tgn awk ye..



Pompuan-yg-cube-m'waraskn-mental : 


MyEm0.Com
......................................................
 *truss log off*


sgguh aku rase menyesal, x sudah-sudah... 
haish..haish..
spoil mood aku satu malam
salah aku ke??? 
yg terover dosage glucose dlm pembinaan ayat2-melayu-pasar-tani-itu
masalah..masalah....

okeh..nak di jadikan sbuah cerita yg kurang bernas
this ‘BOYa’ nikan, member kepada kwn kamcheng aku...
eh..erk....btol la...
oke, kerana aku kenangkan dia.. 
sbg kawan, kepada BFF aku yg comey itu
so aku wat kesimpulan bahawasanya, aku kna wat baik la dgn 'BOY'a ni..
demi menghormati BFF aku yg tercheenta..
sbb pd pikiran kurang kecedikkan aku ni, 
ia telah membawa kpd satu pemasalahan besar kpd diriku yg terlebih innoncence ini..

kebaikkan yg aku cube tunjukkan telah disalah ertikan oleh ‘BOY’a itu 
Adakah dia ingat aku terlampau desperate semcam ntuk berkenalan dengan dia?? 
Tolongla...

bayangkan bru kali pertama chatting je, 
(nasib baik hanya chatting je)
da ajak buat benda yg berada di luar alam..
benda2 yg melanggar perinsip2-pompuan-bertamadun spt aku..
dgn meminta b`pggang tgn apabila berjumpa nnt....
hish..hish..
jumpe pon x pernah, ada hati nak meminta2

and if nak kate aku seorng yg kolot pon, 
kate kan jela...
sgguh kate kan je aku kolot.. 
TAPI TOLONG HORMATI AKU..


MyEm0.Com


and if kau piker, 
itu merupakah taktik atau cara ‘berkawan’ yg sgguh praktikal terhadap ‘orng-yg-pertama-kali-kau-nk-kenal’..
it is too bad..kau silap..

3 comments: