Wednesday, January 26, 2011

kachak kah??







kakak yg cantek tp huduh: adik ko dpt baper PMR?
kakak yg huduh tp cantek: biasa2 je..
kakak yg cantek tp huduh: adik aku dpt straight A's..
kakak yg huduh tp cantek: alhamdulilah..


situasi ni mesti korng pernah alamikan...hikhikhik
tak kira kepada sesape yg amik exam PMR bru2 ni, adik2 ke?? kakak ke?? abg2 ke???
sgguh keco biler results exam kuar.. de la bermcm2 pertanyaan sesi mengambil berat kluar smua...
TAPI
sinis kah soalan diorng itu??? sgguh kah diorng kasihan kpd adik2 yg kurang berjaya???
aku maksudkan di sini adalah kpd mereka yg menanyakan soalan itu...
BAGIKU
sgguh TIDAK..!!sekiranya korng melihat dri sudut yg berbeza dr pe yg mereka sampaikan...
semuanya terletak diatas tgn korng sendri same de mau melihat satu persoalan yg baik atau pun tidak...

actually pos kali ni..x de kena mengena ngan PMR atau pilihan yg patut aku, korng atau mereka yg pilih...
cume aku hanya teruja melihat satu application di 'muka bku' itu shj..hanya kemelalutan je yg melebih, sgguh lempang je aku andai korng merasa tetipu ngan pos ini...

application yg membuatkan aku merasakn kachak yg tak terperi mengalahkan the most handsome man in the world... perlukah aku hebohkan??? sgguh aku gila popular...
jgn salah kan aku yg berlari2 mengambil kamera, semata2 nak menunjukkan bukti ini...tp aku merasakan kekachakan aku ni perlu di kongsi oleh smua orng.....jahat application ini, membuat orng mcm aku cpt merasa...hihikhikhik..siyus lempangkan je la aku kpd mereka, tak tahan melihat aku membgga dri..




Alda Yana has took How Handsome Are You Today ? quiz

5 hours ago via How Handsome Are You Today ? ·  ·  · Take This Quiz



No comments:

Post a Comment